سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

موفقیت دانش‌آموزان قمی در مسابقات قرآن و عترت کشوری

رئیس اداره فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش قم از کسب مقام‌های برتر توسط دانش‌آموزان قمی در سی و یکمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جلال خدامحمدی با اشاره به حضور 12 دانش آموز دختر در مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز گفت: تیم دانش‌آموزی دختران استان در رقابت با 408 شرکت کننده در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن کریم و مداحی موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که 23 نفر از دانش‌آموزان پسر قمی نیز در رشته‌های قرائت، حفظ ، اذان و مداحی حضور داشتند و در رقابت با 730 نفر از دانش‌آموزان پسر سراسر کشور موفق به کسب رتبه دوم شدند.

رئیس اداره فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز از 22 مردادماه در استان قزوین آغاز شده و در 30 مردادماه نیز به کار خود پایان داد.

وی بیان کرد: در رشته اذان نیز محمدمهدی فیضی‌پور دانش‌آموز سال سوم راهنمایی رتبه اول، محمد حکیمیان دانش‌آموز سال دوم متوسطه رتبه دوم و محمدجواد برزگر دانش‌آموز سال چهارم متوسطه رتبه چهارم را کسب کرد، همچنین در رشته حفظ نیز سید مصطفی علوی موفق به کسب رتبه دوم شد./س

برچسب ها: قم ، موفقیت ، مسابقه ، قرآن ، عترت ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.