سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظیف کار:

گسترش فولاد حرفی برای گفتن نداشت/سپاهان بزرگ را شکست خواهیم داد

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان پس از شکست گسترش فولاد در تبریز ابزار امیدواری کرد و گفت: این تیم مي تواند با حمایت تماشاگران سپاهان را هم به زانو درآورد.

علیرضا نظیف کار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی جمعه شب این تیم مقابل تیم گسترش فولاد در تبریز گفت: خدا را شاکریم که موفق به موفق به کسب این سه امتیاز شدیم. دیروز یکی از روزهای خوب تیم ما بود  در ابتدای مسابقه ما به خوبی بازی را در اختیار گرفتیم و توانستیم شروع خوبی داشته باشیم. در این دیدار موفقیت های خوبی نصیب تیم ما شد و اگر کمی دقت مان بیشتر بود می توانستیم با 3 4 گل این دیدار را به پایان برسانیم.

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه افزود: تیم در این روزها بسیار خوب و منسجم شده و مشکلات مالی مان هم با درایت عابدینی مدیر عامل باشگاه در حال برطرف شدن است. تیم ما از پارسال بسیار بهتر شده و این مهم مدیون حفظ اسکلت سال گذشته تیم هستیم.

مدافع تیم فوتبال داماش در ادامه تصریح کرد: قبلا هم گفته بودیم که تیم واقعی ما را از بازی با گسترش در هفته ششم ببینید. در حال حاضر واقعا به شرایط آرمانی رسیده ایم و این امیدواری از تیم ما می رود که روند رو به رشد مان را روز به روز افزایش دهیم.

نظیف کار ادامه خصوص روند دیدار با گسترش افزود: این دیدار نشان دهنده هماهنگی بالای تیم ما بود ما در این مسابقه هم توپ و هم زمین را در اختیار داشتیم و همین امر تاثیر بسزای را در پیروزیمان داشت.

وی در پایان در خصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان یکی از تیم های بزرگ کشورمان است و این را به خوبی می شود از روند بازی ها و نتیجه گیری های این تیم فهمید. سپاهان از بازیکنان و سرمربی قابلی برخوردار است ولی این را نباید فراموش کنیم که این با ی در رشت برگزار می شود و امید زیادی داریم که با حمایت و تشویق هواداران سپاهان بزرگ را در رشت شکست دهیم./مح


برچسب ها: گسترش ، نظیف کار ، سپپاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.