سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست مطبوعاتي قلعه نويي پيش از بازي با راه آهن؛

قلعه نویی: مجبوریم نسبت به قانون تمکین کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قانون به ما می گوید که فردا با راه آهن بازی کنیم و مجبوریم از آن تبعيت کنيم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری قبل از بازی با راه آهن به خبرنگاران در خصوص ابراهیم زاده و تیمش گفت: ابراهیم زاده همکار من در تیم ملی بوده و مربی بسیار باهوشی است و همیشه نشان داده که می تواند با بازیکنان جوان و گمنام نتایج خوبی را کسب کند و همین امر هم می تواند کار را برای ما سخت کند.

قلعه نویی در خصوص شرایط استقلال تصريح کرد: مشکل ما در ابتدای فصل بدنسازی بود اما بازيکنان رفته رفته به آمادگي مي رسند و دیگری مصدومیت بازیکنان خوب و ملی پوش ما مثل بیگ زاده و تیموریان است که زیاد مصدوم می شوند.

وی در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ اظهار داشت: من به برنامه ریزی سازمان لیگ ورود نمی کنم اما دوست داشتیم به جای فردا دوشنبه بازی می کردیم به هر حال ما تابع قانونیم، ما یک ماه پیش به سازمان لیگ نامه زدیم اما به برنامه ما توجه نکردند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال بيان داشت: ما احساس می کنیم در اين ديدار در تورنمنت بازی می کنیم و مثل لیگ نیست اما امیدواریم این اتفاق برای نماینده های دیگر ایران نیفتد. در حال حاضر مصدومان ما تیموریان و بیگ زاده هستند.

قلعه نوعي خاطرنشان کرد: از کی روش درخواست کردیم که بازیکنان استقلال را دعوت نکند و با امید نوازی هم صحبت کردیم که این اتفاق نیفتد تا بتوانیم برای بازی با استقلال خوزستان و بوریرام آماده شويم./مح
برچسب ها: قانون ، قلعه نویی ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.