سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش موزیکال "چوپان راستگو" در فرهنگسرای معرفت

نمایش شاد و موزیکال "چوپان راستگو" در برنامه یکی بود، یکی نبود فرهنگسرای معرفت روز دوشنبه 4 شهریورماه ساعت 19 ویژه کودکان اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، هدف از برگزاری این برنامه انتقال پیام های آموزنده و تربیتی با رویکردهای اجتماعی فرهنگی در قالب اجرای نمایش، در فضایی شاد و مفرح است.

دومین اجرای نمایش یکی بود، یکی نبود فرهنگسرای معرفت در فصل تابستان، با حضور شخصیت های عروسکی فلفل و قلقل با اجرای نمایش موزیکال چوپان راستگو به استقبال کودکان منطقه 5 سازمان فرهنگی هنری خواهد رفت.

داستان این نمایش موزیکال درباره گرگ بدجنسی است که چوپان را متهم به دروغگویی می کند و همه مردم روستا از دست چوپان ناراحت می شوند. چوپان سعی می کند راستگویی خود را به مردم ثابت کند.

نویسنده و کارگردان این نمایش «محمدجواد قرآن کیش» است که سرپرستی گروه نمایش را نیز به عهده دارد.

گفتنياست؛ علاقه مندان برای حضور در دومین اجرای این نمایش می توانند در تاریخ مذکور به فرهنگسرای معرفت واقع در بلوار آیت الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر همت مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44301444 تماس حاصل نمایند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است. /ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.