سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور محمدرحمانیان و مهتاب نصیرپور؛

"بوی قهوه، بلال و کباب" در فضای نیاوران می پیچد

نمایش "بوی قهوه، بلال و کباب" به کارگردانی " احسان کرمی" از روز یکشنبه سوم شهریو ماه، ساعت 21 درسالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایش "بوی قهوه، بلال و کباب " اولین تجربه "احسان کرمی" مجری  برنامه هاي راديويي و تلويزيوني است  كه به تهيه كنندگي "فرشته طائرپور"  روي صحنه مي رود . زنگ آغاز اولین اجرای آن نیز توسط "محمد رحمانیان" نويسنده و كارگردان برجسته تئاتر كه به تازگي به ايران بازگشته و مهتاب نصیر پور بازیگر سرشناس عرصه سینما و تئاتر به صدا در خواهد آمد.

بهاره كيان افشار، ميثم عبدي، نازنين کریمی و سام قريبيان  بازیگران این نمايش خانوادگي- اجتماعي هستند .

داستان این نمایش حکایت از چالشی در درون یک مرد جوان، میان نمادهایی از وسوسه و دغدغه، درپی‌شیطنتی که در یکی از سفرهای خارجی‌اش مرتکب شده دارد وی در ادامه در موقعیت خطیر مواجهه‌اش با همسری که برایش بسیار عزیز و از همه‌جا بی‌خبر است. در واقع داستان این نمایش روایت‌گر یک قصه اجتماعی است که در فضایی کاملا رئال روایت می شود و در مورد آسیب‌های است که برخی از خانواده های متوسط رو به بالا را تهدید می کند، و در واقع داستان آن اشاره ای به ازدیاد سفر و کوچ مردم به خارج از کشور دارد.             
 
نمایش"بوي قهوه و بلال و كباب" تا 31 شهریورهرشب به استثناي شنبه ها، ساعت ٢١ در سالن "گوشه" فرهنگسراي نياوران به روی صحنه می رود./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.