سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام اكرمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برعكس نرخ تورم، نمره فعاليت احزاب در كشور تك رقمي است

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: به جايگاه و نحوه عملكرد احزاب در ايران نمره زير 10 مي‌دهم؛ برعكس نرخ تورم، نمره فعاليت احزاب در كشور تك رقمي است و همچنين ارائه بودجه از سوي دولت به تشكل‌هاي سياسي راه‌حلي اساسي براي حل بحران و آسيب‌هاي موجود است.

"حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدرضا اكرمي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره وضعيت و جايگاه احزاب در كشور اظهار داشت: با توجه به وجود قوانين مختلف در خصوص احزاب، مي‌توان گفت كه ساختار احزاب و تشكل‌ها از جهت قانوني هيچ نقصي ندارد.

وي با بيان اينكه احزاب از جهت عملياتي جدي و كوشا نيستند، گفت: هنوز مردم ما نسبت به احزاب، تشكل‌ها و ضرورت‌ها و عملكردهاي آن به خاطر سرنوشتي كه حزب جمهوري اسلامي به آن دچار شد، باورمند نشده‌اند و متاسفانه پس از تعطيلي آن، عملا حزب قوي و جمعيتي با اساسنامه و كارآمدي بالا نداشته‌ايم.

عضو جامعه روحانيت مبارز به ضعف‌هاي موجود در كاركردهاي احزاب اشاره و تاكيد داشت: وجود احزاب فصلي در كشور داراي ضعف‌هايي است كه مي‌توان به عدم باور عمومي نسبت به احزاب قدرتمند و عدم حساسيت از سوي دولت‌ها نسبت به احزاب اشاره كرد.

حجت‌الاسلام اكرمي ارائه بودجه از سوي دولت به تشكل‌هاي سياسي را راهكاري براي حل ضعف‌ها و كاركردهاي احزاب دانست و تصريح كرد: با وجود پارلمان در كشورمان حتما بايد به سمت‌و سوي احزابي قدرتمند رفت تا از اين طريق به كارهاي نرم‌افزاري، آموزشي، زيرساختي و ارائه برنامه‌ براي خود بپردازند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: به جايگاه و نحوه عملكرد احزاب در ايران نمره زير 10 مي‌دهم، برعكس نرخ تورم، نمره فعاليت احزاب در كشور تك رقمي است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، ایران ، جایگاه ، تورم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.