سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

افتتاح ۱۲۰طرح شهرداري به ميمنت هفته دولت در سیستان وبلوچستان

شهردار زاهدان با تبريك آغاز هفته دولت گفت: بهره برداري و كنلگ زني افزون بر۱۲۰ پروژه شهرداري با حضور استاندار سيستان و بلوچستان در طول هفته دولت به مرور انجام مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، اسماعيل حسين زهي با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولت اظهار داشت: مردمي بودن و در ميان مردم زندگي كردن از خصيصه هاي بارز شهيدان رجايي و باهنر بود.

وي افزود: هفته دولت فرصت مغتنمي براي اطلاع رساني خدمات دولت و آگاه سازي عمومي از فعاليتها و اقدامات انجام شده دستگاههاي مختلف خدمات رسان است و در همين زمينه شهرداري زاهدان به عنوان بخش كوچكي از دستگاههاي خدمتگزار ملت شريف ايران اسلامي طرحهاي متعددي را براي اين هفته آماده افتتاح و كلنگ زني كرده است.

شهردار زاهدان اظهار داشت: بيش از ۱۲۰ پروژه و طرح در زمينه هاي مختلف با اعتباري افزون بر ۶۴۶ ميليارد ريال در طول هفته دولت افتتاح و يا عمليات اجرايي آنها آغاز مي شود.

وي آغاز عمليات ساخت مجموعه مسكوني ۴۵۰ واحدي در بلوار انقلاب با مشاركت بخش خصوصي، بهره برداري از سرسراي چند منظوره در جنب شهرداري منطقه دو، ساماندهي تمامي فروشندگان لباسهاي دست دوم در محلي واقع در بلوار انقلاب مقابل پايانه مسافربري، افتتاح چندين بوستان محله اي در نقاط مختلف شهر، بهره برداري از شبكه آبرساني فضاي سبز و چندين طرح ديگر از جمله برنامه هاي شهرداري در هفته دولت است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.