سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بیش از 500 طرح عمرانی و سرمایه گذاری در زنجان به بهره برداری می رسد

همزمان با هفته دولت 571 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری در این استان با اعتباری بالغ بر دو هزار و 777 میلیارد و 850 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛استاندار زنجان  با اشاره به ارتقای جایگاه استان از سطح سه به سطح دو افزود: این ارتقا با توجه به 50 آیتم و با کار کارشناسی صورت گرفته است.

رئوفی نژاد آینده استان زنجان را در گام‌های توسعه ،مطلوب ارزیابی کرد و افزود: زیرساخت‌های لازم برای توسعه استان فراهم شده است.

 وی ادامه داد:ارتقای شاخص‌های مختلف صادرات، سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذار، مسکن مهر و جذب اعتبارات بخش‌های مختلف در استان حاصل تلاش و کوشش همه  مسئولان و همراهی مردم  این استان  بوده است.

 استاندار زنجان  یادآورشد: از مجموع پروژه های مورد افتتاح 360 پروژه مربوط به طرح های حوزه شهری و روستایی است که با اعتباری بالغ بر یکهزار و 430 میلیارد ریال افتتاح می شود.

رئوفی نژاد  تصریح کرد:211 پروژه سرمایه گذاری نیز با اعتبار بالغ بر 840 میلیارد ریال و با ایجاد فرصت شغلی برای یکهزار و 94 نفر در مناطق مختلف استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان  کرد: با افتتاح تمامی پروژه ها تحول اساسی در توسعه و رشد مناطق مختلف استان زنجان در حوزه های گوناگون ایجاد خواهد شدب/.

 

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.