سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوانش و نقد نمایشنامه "روی زمین" در فرهنگسرای فردوس

هجدهمین نشست «صحنه کاغذی» فرهنگسرای فردوس شنبه، 2 شهریورماه، به خوانش، معرفی، نقد و بررسی نمایشنامه «روی زمین»، اثر افروز فروزند، می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در این نشست، نمایشنامه «روی زمین» با حضور افروز فروزند نویسنده نمایشنامه و محبود مهرنوش کارگردان نمایشنامه، به صورت گروهی خوانده می شود.

نمایشنامه «روی زمین» از سوی گره خوانشگران این اثر و گروه تئاتر «بامداد» متشکل از  نرگس امیراصلانی، آزاده اکبری، مریم باقری، منصوره پسندیده، کوروش رخشنده پی، سپهر زمانی، شهاب مهربان، امیر موسوی و حامد نیک بین خوانده می شود.

 پس از خوانش نمایشنامه، فرشته حبیبی منتقد، نویسنده و پژوهشگر تئاتر و بهزاد صدیقی نمایشنامه نویس، منتقد و پژوهشگر تئاتر نیز علاقه مندان را همراهی کرده و به معرفی و نقد این نمایشنامه خواهند پرداخت.

نمایشنامه «روی زمین» از مجموعه نمایشنامه های ایران انتشارات افراز در سال 92 به قیمت5000 تومان منتشر شده است.

هجدهمین نشست صحنه کاغذی، شنبه، 2 شهریورماه، ساعت 18 در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس بگیرند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.