سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

کاهش جرایم با هشدارهای انتظامی و گسترش آموزش همگانی در جامعه

فرمانده انتظامی مازندران به داشتن امنیت، نظم و انضباط در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری جعفری نسب در نشست تخصصی روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان با بیان اینکه بخش اساسی امنیت در هر کشوری امنیت داخلی آن کشور است، افزود: چنانچه امنیت مرزهای یک کشور تهدید شود، امنیت داخلی نیز به مخاطره می‌افتد.

وی افزود: امنیت از نیازهای اساسی در زندگی بشر است که همه امور اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با وجود آن قابلیت اجرائی پیدا خواهد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: به پشتوانه رهبری امت، حمایت و پشتیبانی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با تاسی از حماسه عاشورای حسینی و تبعیت از ائمه اطهار این نظام مقدس شکل گرفت و از اول انقلاب تاکنون همه توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان قسم خورده را با هوشیاری و بصیرت پشت سر گذاشت.

جعفری‌نسب با بیان اینکه ما پلیس حکومت دینی هستیم، افزود: مردم در این حکومت از ما تبعیت می‌کنند و خدمت به این مردم ولایت‌مدار و متدین ارزشمند است.

وی تبلیغات و ارائه هشدارهای انتظامی و گسترش آموزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه را در پیشگیری از جرایم و کاهش آن موثر دانست و افزود:حضور در مساجد، مراکز آموزشی و مدارس و ارائه آموزش همگانی و هشدارهای انتظامی را در دستور کار خود قرار دهید./ز

برچسب ها: داشتن ، امنیت ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.