سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

پذیرش مقاله خبرنگار خوزستانی در نخستین کنگره ملی 17 هزار شهید ترور

مقاله‌ای با عنوان «تروریسم فرهنگی علیه ایران» تالیف شده توسط حسین عبدالعزیزی خبرنگار خوزستانی در اولین کنگره ملی 17 هزار شهید ترور پذیرفته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مقاله‌ای با عنوان «تروریسم فرهنگی علیه ایران» تالیف شده توسط حسین عبدالعزیزی، خبرنگار خوزستانی در نخستین کنگره ملی 17 هزار شهید ترور پذیرفته شد.

از بین 287 عنوان مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنگره ملی 17 هزار شهید ترور، 152 اثر قابل پذیرش اعلام شده که پس از مرحله اول داوری، اثر حسین عبدالعزیزی خبرنگار خوزستانی  پذیرفته شد.

همچنین از محققان و پژوهشگران خارج از کشور نیز 10 عنوان مقاله دریافت شد که هفت عنوان آن از آمریکا، یک عنوان از استرالیا، یک عنوان از لبنان و یک عنوان از کشور عراق بود.

این کنگره ملی 17 هزار شهید ترور کشور، که شهریور ماه امسال از سوی بنیاد هابیلیان با همکاری سازمان‌ها، نهادهای مختلف و به منظور بررسی پرونده تروریسم در ایران پس از انقلاب اسلامی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ترور کشور، همزمان با روز ملی مبارزه با تروریسم و سالگرد حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری، شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداو سیما برگزار می‌شود./س
برچسب ها: پذیرش ، نخستین ، کنگره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.