سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمين نمايشگاه نوزاد ، کودک و نوجوان افتتاح شد

چهارمين نمايشگاه نوزاد، کودک و نوجوان و مادران باردار امروز در محل دائمي نمايشگاه هاي برترين هاي ايران واقع در چهارراه يافت آباد بازار مبل شماره 3 گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رامين سميع زاده مدير نمايشگاه با اعلام اين خبر در جمع خبرنگاران گفت: چهارمين نمايشگاه نوزاد ، کودک و نوجوان و مادران باردار تا جمعه هشتم شهريور ماه هر روز از ساعت 10 صبح الي 20 پذيراي حضور خانواده ها  و علاقه مندان مي باشد.

وي افزود توجه ويژه به سلامت روحي ، رواني و فيزيکي نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار مهم ترين هدف برپايي اين نمايشگاه است.

وي با اشاره به اينکه پرورش و تقويت خلاقيت از ديگر اهداف برپايي اين نمايشگاه مي باشد اظهار داشت: بستر سازي براي دستيابي به چهارچوب ها و استنانداردهاي کيفي ، ايمني و زيست محيطي براي لوازم مبلمان، و اسباب بازي از اولويت هاي ديگر برپايي اين نمايشگاه مي باشد.

دبير انجمن صنفي مبلمان و دکوراسيون ايران اظهار داشت: در اين نمايشگاه علاوه بر ارائه انواع محصولات مرتبط شامل لوازم و مبلمان اتاق کودک ، سيسموني کودک و .. سمينارها و کارگاههاي آموزشي نيز به شکل رايگان برگزار مي شود.

سميع زاده تصريح کرد: همچنين در مدت زمان برپايي اين نمايشگاه خدماتي نظير مشاوره، به مادران باردار و نيز تست قند خون براي کودکان به شکل رايگان انجام مي شود.

وي در خصوص اعمال تخفيف بر روي کالاهاي عرضه شده در اين نمايشگاه گفت: در اين نمايشگاه کليه محصولات ارائه شده از تخفيف 5 الي 20 درصدي برخوردارند.

*ارز آوري بالا با توليد محصولات چوبي

دبير کميسيون اقتصادي مجلس گفت: توليد مصنوعات چوبي  مي تواند ارز آوري بالايي براي کشور داشته باشد.

ابراهيم نکويي دبير کميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب بالا گفت: اگر حمايت جدي از صنعتگران و توليدکنندگان محصول چوبي در کشور صورت گيرد اين صنعت در کوتاه مدت مي تواند ارزاوري قابل توجهي براي ايران داشته باشد.

وي افزود: حمايت از توليد مصنوعات چوبي در کشور مي تواند علاوه  بر تقويت توليد موجب کاهش رقم بيکاري شده و اشتغال ملي را ارتقا دهد.

وي با اشاره به کيفيت بالاي مصنوعات چوبي توليد وطني گفت: ما به راحتي مي‌توانيم با يک برنامه ريزي مدون در بازار مصنوعات چوبي و مبلمان با کشورهاي پيشرفته و صاحب نام رقابت کنيم.

*ارتقاي کيفيت زندگي مردم

کاظم جلالي نماينده مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص اهميت حمايت دولت يازدهم از صنايع چوبي در کشور گفت: از آنجايي که صنعت مبلمان ، صنعت بسيار اشتغالزايي است مي توان با حمايت جدي از اين صنف زمينه اشتغالزايي بالا و ارتقاي کيفيت زندگي مردم را در کشور فراهم کرد.

وي افزود: به سادگي مي توان با حمايت از اين صنعت بيکاري را به نحو قابل توجهي کاهش داد.

*خودکفايي در توليد مبلمان کودک

علي انصاري رئيس اتحاديه توليدکنندگان مبلمان ايران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تاکيد بر توسعه توليد در صنعت مبلمان گفت: در حال حاضر مبلمان کودک و نوجوان به خودکفايي رسيده  در اين زمينه نيازي به واردات نداريم.

وي افزود: چنانچه دولت جديد بيش از پيش از اين صنعت حمايت کند خواهيم توانست در آينده اي نه چندان دور صادرات مبلمان کودک، نوجوان و نوزاد را بيش از گذشته افزايش دهيم.

گفتني است؛ سهم اشتغال در صنعت مبلمان ايران حدود 10درصد و گردش مالی آن نزدیک 15 هزار میلیارد تومان است.
از اين رو  دولت با ارائه تسهیلاتی در حوزه های قانونی ، گمرک ، تغییر تعرفه ها و از همه مهمتر یکسان سازی و ثبات نرخ ارز مي تواند ا فعالان این صنعت را در عرضه ارائه محصول با کیفیت حمايت كند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نمایشگاه ، نوزاد ، مبلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی خواه
۱۱:۰۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
سلام
تاریخ شروع و پایان نمایشگاه درج نگردیده است.