سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

10 درصد مدارس كهگيلويه و بويراحمد‌ هوشمند سازي شدند

معاون پژوهشي، برنامه‌ ريزي و نيروي انساني آموزش و پرورش كهگيلويه و بوير احمد گفت: 10 درصد مدارس اين استان تاكنون هوشمند سازي شده است.

 علي دارفرين در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود:با توجه به اعتبارات استاني و اعتباراتي كه از سوي وزارت آموزش و پرورش به هوشمند ‌سازي مدارس اختصاص يافت 750 ميليون ريال تجهيزات خريداري و در مدارس كهگيلويه و بويراحمد نصب شد.
وي افزود: بر اساس آيين ‌نامه هر سال 20 درصد از مدارس هوشمند سازي مي شوند.
دارفرين با بيان اينكه اوليا و مربيان بايد از دانش لازم براي استفاده از فناوري هاي نوين بهره مند شوند اظهار كرد: استفاده از فناوري هاي جديد نياز به فرهنگ‌ سازي دارد.
وي با تاكيد بر اينكه معلمان، مربيان و اوليا دانش‌آموزان بايد با مزاياي هوشمند سازي مدارس در جامعه و ارتقاي دانش علمي دانش آموزان آشنا شوند گفت: برگزاري كلاس ‌هاي آموزشي براي جامعه هدف انجام مي شود.
دارفرين لبراز داشت: آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد هزينه سخت ‌افزاري براي هوشمند سازي مدارس را پرداخت و تمام مدارس را به هوشمند سازي تجهيز مي ‌كند.
وي افزود: اداره فناوري اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با نظارت دقيق بر مدارس هوشمندسازي شده استفاده از تجهيزات توسط معلمان، تهيه نرم ‌افزارهاي آموزشي و برگزاري دوره‌هاي آموزشي جهت بهبود كيفيت علم فناوري در مدارس سراسر كشور برنامه ريزي كرده است.
معاون پژوهش، برنامه ‌ريزي و نيروي انساني آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد گفت: در حال حاضر تمام معلمان و مديران مدارس اين اتان دوره‌هاي آموزش ICDL را سپري و در راستاي فناوري نوين كار مي كنند.
دارفرين مدارس هوشمند را به عنوان مهمترين مولفه‌ هاي نظام آموزشي خواند و بيان كرد: هوشمند سازي مدارس به منظور يادگيري و بهبود مديريت نظام ‌مند راه اندازي شده تا دانش‌آموزان سطوح مختلف تحصيلي براي زندگي در عصر ارتباطات آماده شوند./ب
برچسب ها: مدارس ، هوشمند ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.