سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افزایش تنوع گونه‌های گیاهی در مشهد

رئيس شورای اسلامی شهر مشهد، از افزايش تنوع گونه‌هاي گياهي طي شش سال خبر داد و گفت: اين تنوع به‌گونه‌اي بوده كه در حال حاضر ميان بالاشهر و پایين‌شهر تفاوتي وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، عباس شیرمحمدی با بیان اینکه در سال‌های گذشته طرح‌هایی به منظور تقویت مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز شهری اجرا شده است، تصریح کرد: با وجود این نیازمند انجام اقدامات بیشتری در این زمینه هستیم.

وي درادامه تاكيد كرد: تكميل كمربند سبز و تامين آب پايدار از ديگر اولويت‌هایي است كه خدمات شهرداري بايد به آن توجه کند.

در همين رابطه فاطمه غيور، رئيس كميسيون خدمات شهري و محيط زيست شوراي اسلامي شهر مشهد، گفت: در شورای سوم کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری و حمل‌‌ونقل و ترافیک یک کمیسیون را تشکیل می‌داد اما با توجه به اینکه فعالیت‌های حوزه خدمات شهری در مشهد تخصصی‌تر است، این کمیسیون‌ها تفکیک شد.

وی در این رابطه تصريح كرد: کميسيون خدمات شهري و محيط زيست شوراي اسلامي شهر مشهد در 13فروردین سال89 با هدف تلاش در راستاي فرهنگ‌سازي و شناخت مسائل و مشکلات پيش‌روي کلان‌شهر مشهد، تشکيل شد تا با بهره‌گيري از هم‌فکري متخصصان علمي و اجرايي در راستاي دستيابي به توسعه پايدار شهري گام بردارد.

غیور در تکمیل توضیح خود افزود: سامان‌دهي تبليغاتي بيلبوردها و فضاهاي تبليغاتي، دریافت بهاي خدماتي حمل و نگهداري خودروهاي فرسوده، چگونگي فضاهاي تبليغاتي، تاسيس شركت معاينات فني خودرو، ايجاد محل‌هاي عرضه ميوه و تره‌بار در شهر، اساس‌نامه سازمان مديريت پسماند شهري و به‌روزرساني طرح جامع سامان‌دهي مشاغل شهري از جمله اين

گام‌هاست.

همچنین معاون خدمات شهرداري مشهد با بيان اينكه امروزه مشهد به عنوان الگويي براي ساير كلان‌شهرها درحوزه فضاي سبز، خدمات شهري و عمراني تبديل شده است، تصريح كرد: همکاری شهرداری و شورای اسلامی مشهد، رضایتمندی شهروندان و زائران را از وضعیت شهر به دنبال داشته است.

خلیل‌ا... کاظمی افزود: در شش‌سال گذشته تلاش شده است با برقراری ارتباط نزدیک با عوامل اجرایی ، وضعیت شهر، رضایتمندی شهروندان و زائران را به دنبال داشته باشد./س


برچسب ها: گیاه ، شناسی ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.