سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/استاندار همدان:

راه اندازی پیست اسکی تاریکدره در جذب توریست موثر است

استاندار همدان در مراسم افتتاحیه پیست چمن و برگزاری اختتامیه مسابقات بین المللی اسکی روی چمن در همدان گفت : راه اندازی پیست اسکی تاریکدره در جذب توریست بسیار موثر است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ ، علی محمد آزاد اظهار داشت: مراسم افتتاحیه پیست چمن و برگزاری اختتامیه مسابقات بین المللی اسکی روی چمن در همدان باعث شد تا مهمانان با همدان آشنا شده و مناطق مختلف این شهر را ببینند.
استاندار همدان افزود: رئیس فدراسیون اسکی کمک های زیادی کرد تا پیست اسکی همدان راه اندازی شده و به پایان رسد.
وی بیان داشت: امروز تولد بوعلی سینا دانشمند بزرگی است که خدمات زیادی را به دنیا ارائه داد و به تمامی علوم احاطه داشت که مقبره وی در شهر همدان است.

آزاد اضافه کرد: بوعلی سینا دانشمندی است که هنوز جهان موفق نشده او را در تمام ابعاد علمی بشناسد.

استاندار همدان عنوان داشت: بوعلی سینا در پزشکی کارهای بزرگی انجام داده و به نام پدر علوم پزشکی در دنیا شناخته شده و امروز به دلیل تولد بوعلی سینا روز همدان معرفی شده است.

وی در ادامه گفت: امروز شروع هفته دولت است و نمایندگان استان همدان نیز زحمت های زیادی برای احداث پیست چمن تاریک دره کشیده اند.

آزاد ابراز داشت: همدان استانی است که دارای ویژگی های مختلف، طبیعت زیبا، آب و هوای خوب، آثار تاریخی و سفالگری و سرامیک است که همدان را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن اسلامی معرفی کرده است.
وی در پایان سخنانش گفت: امید است که در آینده نیز در همدان ورزشکاران خوبی را در رشته اسکی روی چمن ببینیم و شاهد درخشش آنها در عرصه های جهانی باشیم./ب
برچسب ها: پیست ، اسکی ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.