سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بهره برداری از واحد تولید بوقلمون در شهرستان مرند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرند از بهره برداری یک واحد تولید بوقلمون در شهرستان مرند با ظرفیت نگهداری شش هزار قطعه خبر داد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رحیم زاده در جلسه ستاد کشاورزی این شهرستان گفت : این واحد با مساحت هزار و 500 مترمربع دومین واحد تولیدی بوقلون در استان پس از واحد میانه محسوب می شود.

وی افزود : گوشت بوقلمون با وجود تمامی فوایدی که دارد، در بحث بازاریابی مشکل عمده ای داشته و مردم به سختی حاضر به خریداری آن می شوند.

رحیم زاده گفت : آگاهی مردم ازمزایای استفاده بیشتر ازگوشت آن خواهد توانست زمینه رشد این صنعت را با افزایش درآمد بهره برداران تامین کند.

وی همچنین دربخش دیگری از سخنان خود از کشت ذرت علوفه ای خبر داد و گفت : امسال در بیش از 50 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان، بلافاصله پس از برداشت محصول، با استفاده از بذر کار کشت مستقیم ذرت علوفه ای کشت شده است.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان مرند ادامه داد : این سطوح زیرکشت، درحال حاضر سبز و در مرحله دو برگی بوده و از رشد بسیار خوبی برخوردار و انتظار براین است محصول خوبی از این اراضی استحصال شود.

وی عملکرد تولید ذرت علوفه ای در هکتار در اراضی زیرکشت این شهرستان را نزدیک به 45 تن اعلام واضافه نمود: محصول تولیدی، بابرنامه های درحال اجرا، در اختیار بهره برداران بخش دامی قرار گرفته و بخش عمده نیاز تغذیه احشام شهرستان را تامین خواهد ساخت./ب

 

برچسب ها: تولید ، بوقلمون ، واحد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.