سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هشدار داد

کلاهبرداران در کمین پزشکان

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نسبت به کلاهبرداری از پزشکان استان با شگردها و عناوین مختلف هشدار داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، محسن خسروجردی اظهار کرد: در روزهای اخیر افرادی کلاهبردار تحت عناوین مختلف از سوی «بهداری‌های ارتش، نیروی انتظامی و پتروشیمی» با تنی چند از پزشکان استان تماس گرفته و خواستار پرداخت مبالغی برای کمک به بیماران خود شده‌اند.

وی افزود: این افراد با داشتن یکسری اطلاعات زمینه ای از این پزشکان و تخصص های آن‌ها قصد کلاهبرداری از طریق کارت های بانکی را داشته‌اند.

خسروجردی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تماس های گزارش شده، خواهشمند است تمام همکاران پزشک با هوشیاری نسبت به این موضوع از ایجاد مشکلات بعدی جلوگیری کنند.

خبر دیگری نیز حاکی است، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش تعداد دانشجویان به هزار و 432 نفر در سال تحصیلی 93-92 خبر داد.

علی خاکشور اظهار کرد: با پذیرش دانشجویان ورودی جدید پیش بینی می شود تعداد دانشجویان دانشکده پزشکی به 224 دانشجو، دانشکده دندان پزشکی به 55 دانشجو و دانشکده پرستاری - مامایی به 615 دانشجو برسد.

وی گفت: تعداد دانشجویان دانشکده بهداشت به 285 نفر، دانشکده پرستاری شیروان به 79 نفر، دانشکده پرستاری اسفراین به 121 نفر و مرکز آموزشی فوریت های پزشکی مانه و سملقان به 53 دانشجو در سال تحصیلی 93-92 افزایش خواهد یافت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.