سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اهتمام جدی دولت و نمایندگان مجلس به افزایش اعتبارات قم

استاندار قم گفت: باید دولت، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان در تخصیص اعتبارات به قم نگاه ویژه داشته و اعتبارات این استان را بیش از پیش افزایش دهند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کرم رضا پیریایی  در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم در سخنانی با اشاره به اینکه خدمات دولت در سال‌های اخیر بسیار قابل توجه بوده است بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در آخرین جلسه‌ای که با دولت داشتند این مسئله را مورد تاکید قرار دادند.

وی تصریح کرد: اگر مردم شرایط سال 84 که دولت نهم فعالیت خود را آغاز کرد با شرایط کنونی ملاحظه کنند تغییرات را در می‌یابند.

استاندار قم با اشاره به اینکه دولت به مردم تعلق دارد و حضور گسترده مردم در انتخابات‌ها نیز نشان دهنده این واقعیت است تاکید کرد: در دوران دولت نهم و دهم خدمات قابل توجهی به استان قم ارائه شد که از جمله می‌توان به اجرای پروژه عظیم انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این پروژه شاهد انتقال 4 هزار لیتر آب در ثانیه به شهر قم هستیم بیان داشت: با اجرای این پروژه یکی از مهم‌ترین نیازهای تاریخی قم برطرف شد.

پیریایی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 1500 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: البته این میزان اعتبار به قیمت گذشته است و اگر بخواهیم هم اکنون این پروژه را اجرا کنیم به چند برابر این میزان اعتبار نیاز است.

پیریایی به جایگاه قم از نظر ملی و بین المللی اشاره کرد و افزود: باید دولت، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان در تخصیص اعتبارات به قم نگاه ویژه داشته و اعتبارات این استان را بیش از پیش افزایش دهند چرا که قم در کانون توجهات شیعیان جهان قرار دارد.

وی در پایان از مراجع تقلید، علما، ائمه جمعه و کسانی که در راستای رشد و بالندگی استان قم تلاش کرده‌اند تقدیر کرد./س

برچسب ها: قم ، اهتمام ، جدی ، دولت ، افزایش ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.