سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اعتباري بالغ بر 100 ميليارد تومان نخستين خط بي آرتي در كرج ايجاد مي شود

شهردار كرج از ايجاد نخستين خط بي آرتي شهر كرج از مسير پل شهيد سلطاني تا جاده ملارد با اعتباري بالغ بر 100 ميليارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سيد علي آقازاده شامگاه دوشنبه در آيين گشايش پروژه هاي عمراني منطقه 10 كرج در فرديس افزود: پروژه هايي كه امروز افتتاح مي شود حاصل زحمات، اراده، تلاش و درايت مجموعه شهرداري كرج به خصوص مدير منطقه 10 شهرداري است كه با كمترين امكانات كارهاي خوبي در منطقه انجام شده است.  
 
وي تصريح كرد: اقدامات عمراني و تحولات مثبت در منطقه طي چهار سال اخير كاملا قابل لمس و مشهود است و اين امر جز همدلي، وفاق و ديد مثبت در شوراي اسلامي و شهرداري كرج و حمايت مردم ميسر نشد.  
 
آقازاده در ادامه با بيان اين كه مقدمات اوليه نخستين خط بي آر تي شهر كرج از مسير پل شهيد سلطاني تا جاده ملارد انجام شده است اظهار داشت: براي اجراي اين پروژه 100 ميليارد تومان اعتبار برآورد شده است كه با اجراي آن بخشي از مشكلات ترافيكي منطقه جنوب كرج و جاده ملارد برطرف مي شود.  
 
وي با اشاره به احداث دو تقاطع غيرهم سطح در مقابل زندان فرديس بيان داشت: عمليات اجرايي تقاطع زندان فرديس آغاز شده كه بهره برداري از اين تقاطع ها در روان سازي ترافيك نقش به سزايي دارد.  
 
شهردار كرج عنوان كرد: طي چهار روز گذشته ركود طرح هاي عمراني شهرداري كرج زده شده و نير در چهار شبانه روز گذشته چهار هزار متر مربع پارك و فضاي سبز ايجاد شده است.  
 
وي در پايان با تشكر از اقدامات و تلاش هاي مدير منطقه 10،‌معاونين، كاركنان منطقه و هم چنين مديران سازمان هاي پارك ها و فضاي سبز و عمران و نوسازي اظهار اميدواري كرد: با روي كار آمدن و استقرار دولت يازدهم عمليات عمراني و توسعه در مناطق كمتر توسعه يافته شتاب بيشتري بگيرد. /
برچسب ها: شهرداری ، کرج ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.