سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جرمی لین: مربیان هیوستون از من ناامید شده اند

ستاره تایوانی الاصل تیم بسکتبال هیوستون راکتز در سفر خود به تایوان مدعی شد بعد از طوفان جرمی لین در دو فصل قبل انتظارات از وی بالا رفته و در فصل گذشته مربیان هیوستون از وی نا امید شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جرمی لین گارد رأس هیوستون راکتز  فصل چندان درخشانی را در این تیم سپری نکرد. لین بعد از  درخشش در اولین فصل حضور در ان بی ای با انتظارات بالایی به هیوستون رفت اما در جریان سفر تبلیغاتی به تایوان در مورد این فصل گفت: من وسواس زیادی پیدا کردم تا به بازیکنی عالی تبدیل شوم همان بازیکنی که به یکباره طوفانش همه جا را فرا گرفت اما مربیان امید خود را به من از دست دادند و هواداران مسخره ام می کردند.

لین ادامه می دهد: من باید خوشحال و آزاد می بودم اما دقیقا برعکس آن را تجربه کردم. هیچ لذتی از  بازی نبرده و احساس آزادی نمی کردم.

لین که سال قبل قراردادی 25 میلیون دلاری با هیوستون منعقد کرد، قرار بود بازیکنی تعیین کننده در تیم باشد اما در عوض جیمز  هاردن این نقش را در تیم پیدا کرد. امسال هم مسئولان هیوستون دست به انتخاب بزرگ دیگری زده و دوایت هاوارد را جذب کردند تا بار اصلی تیم به سنتر سابق لیکرز منتقل شود./آق
برچسب ها: جرمی ، لین ، تایوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.