سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دزدي بهانه‌ي اضافه شدن يك فصل به كتاب

فصل "عشق دزديدني نيست" كتاب "حكايت پرپرواز" را در پي دزدي از ماشينم و پيدا شدن سي‌دي‌هاي ديجيتال كتاب به كتاب اضافه كردم.

"اسماعيل ابراهيمي فركوش" نويسنده كتاب "حكايت پر پرواز" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، گفت: كتابي به نام "صدف و مرواريد" در 4 بخش زندگي‌ام قبل از انقلاب در مقطع انقلاب، دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس شامل فعاليت‌هاي فرهنگي‌ام است.

وي اظهار داشت: "حكايت پر پرواز" برشي از آن كتاب بود كه در آن مباحث انقلاب را خيلي سنگين روايت مي‌كند، "بحث پر پرواز" بحث دلتنگي ها نسبت به فضاي جبهه‌ها است.

ابراهيمي فركوش ادامه داد: كار جمع‌آوري مهر را از سال 72 با شهيد آويني آغاز و در سال 79 پايان يافت عملا 7 سال يك مشت خاك، ما را به دنبال خود كشيده با مرحوم "ملاقلي پور" براي تربت‌ها گفتگو داشته و مجموعه‌ ايده‌هاي فرهنگي- هنري از دل آن بيرون آمد.

وي عنوان كرد: در سال 79 مهرها آماده و در تبريز ساخته شد، توضيحات مربوط به آن را در بخش "صدف عشق" آوردم به تأليف كتاب و ساخت تنديسي پرداخته و در چاپ و طراحي كتاب به منظور رسيدن به سالگرد امام خميني(ره) تعجيل كردم.

نويسنده كتاب "حكايت پر پرواز" تصريح كرد: پس از بازنويسي كتاب فصل "عشق دزديني نيست" را به آن اضافه كردم اين فصل در پي دزدي كيفم از داخل ماشين و پيدا شدن سي‌دي‌هاي ديجيتال كتاب به كتاب اضافه شده و يادداشت دزد را در پشت جلد كتاب آوردم.

وي افزود: اين كتاب بيشتر از فرهنگ و ادبيات دفاع مقدس سخن گفته در اين كتاب از شهيد "آويني" تا مرحوم "ملاقلي پور" و ديگران همكاري كردند كه اسم همه افراد را در آن كتاب ذكر كرده و اين كتاب را به رهبر معظم انقلاب تقديم كردم شرح اين ديدار و استرس‌هاي اين مراسم را در فصل "صله عشق" بيان كردم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.