سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر پهنه باغات کن در طرح تفصیلی جدید / طرح های موضعی باغات کن در دست تهیه

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت : با تغییر پهنه ای که در فرآیند تدقیق طرح تفصیلی برای این بخش صورت گرفت و همچنین تهیه طرح های موضعی برای آن ، مشکلات تخریب باغات کن برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس علیرضا جاوید با بیان این مطلب گفت : باغات کن به دو بخش جنوب و شمال محور بزرگراه شهید همت تقسیم می شوند که عمده باغ های به هم پیوسته و متراکم  دارای درختان انبوه  نیز درشمال محور این بزرگراه قرار دارند .
 
وی افزود : در فرآیند تدقیق طرح تفصیلی این بخش  از پهنه R241 باغات واقع در شمال بزرگراه شهید همت به پهنه G 211 تغییر پهنه پیدا کرد تا برای آینده تهران حفاظت شود .
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد : یکی از اقدامات خوب طرح تفصیلی این بود که در جریان بررسی‌ها نیاز باغات کن به طرح‌های موضعی تشخیص داده شد و در حال حاضر نیز در حال تهیه طرح‌های موضعی آن هستیم.
 
جاوید با بیان اینکه  بخش‌هایی از باغات انبوه و دست نخورده کن در شمال اتوبان همت و در جنوب آن تقریباً  از بین رفته است، اظهار کرد: در گذشته امکان احداث 4 طبقه در باغات کن وجود داشت ، اما با پیگیری‌ شورا و بازبینی طرح تفصیلی شرایط ساخت وساز در این نقاط تغییر یافت و مشکلات تخریب باغات کن در شمال همت برطرف خواهد شد./ف
برچسب ها: باغات ، طرح ، تفصیلی ، کن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.