سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنکارا – مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان؛

کاپیتان تیم ملی جوانان به تهران بازگشت

سعید جواهری کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان کشورمان به دلیل بیماری گوارشی نتوانست در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شود و به تهران بازگشت.

غلامرضا نوروزی  در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: سعید جواهری مشکل شدید گوارشی پیدا کرده بود با توجه به سوابق قبلی که در تهران داشت، وی در آنکارا هم مورد معالجه قرار گرفت اما با توجه به نتیجه آزمایشات انجام شده تصمیم گرفته شد که وی برای ادامه درمانش به ایران بازگردد.

پزشک تیم ملی والیبال جوانان کشورمان تصریح کرد: ابتدا تلاش کردیم بیماری این بازیکن را در آنکارا برطرف کنیم تا بتوانیم از حضورش در این بازیها استفاده کنیم، اما چون دوران بهبودش نیاز به زمان طولانی دارد و ما با کمبود وقت مواجه بودیم وی را برای پیگیری درمان به تهران منتقل کردیم.

امید هاشمی: جواهري را به تهران انتقال داديم

 سرپرست تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه افزود: طبق نظر نوروزی پزشک تیم و با توجه به آنکه برای ما سلامت بازیکنان از هر امر دیگری اهمیت بیشتری دارد، قرار شد که برای جلوگیری از وخیم تر شدن وضعیت جواهری شرایط را برای انتقال وی به تهران فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: ما زمان چندانی برای جایگزینی بازیکن دیگری از تهران به آنکارا نداشتیم و چون در تیم 5 بازیکن دیگر در پست بلند زن حضور دارند و در این پست کمبود نیرو احساس نمی شود مسابقات را 11 نفره دنبال خواهیم کرد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.