سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقا جايگاه شمسه عرصه اي براي آباداني محلات منطقه 4

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 4 از آ‌غاز مرحله سوم جشنواره شمسه خبر داد و گفت: مرحله نخست اين جشنواره با اجراي برنامه هاي آيني شمسه آغاز شد.

سمانه زمائي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: جشنواره شمسه با هدف تحقق تفکر مشارکت دهي شهروندان در امور شهري و جريان سازي موضوعات شهري است که در سطح محلات و در دل خانه هاي 14 گانه اجرا مي شود.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 4 با بيان اينکه ارتقا جايگاه شمسه، توسعه و آباداني محلات را در حوزه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي به همراه خواهد  داشت، تصريح کرد: در مرحله سوم جشنواره شمسه ساختار و قواعد آن، کنترل کميت و کيفيت آثار و ثبت آمار و معرفي نفرات در هر رشته به جشنواره شمسه از اهميت ويژه اي برخوردار است.
زماني اظهار داشت: نحوه اجراي جشنواره شمسه، شيوه و راهکارهاي موثر در شناساسس و جذب ظرفيت هاي محلي و هدايت افراد به سراي محلات در دوره سوم سخن گفتند.
وي اضافه کرد: مرحله سوم جشنواره شمسه همانند دور اول و دوم در 12 رشته دنبال خواهد شد.
زماني بيان کرد: در گام نخست مرحله سوم جشنواره شمسه هنرهاي آييني شامل قرآن و عترت، دعا و نيايش، نهج البلاغه اجرا خواهد شد.
وي خاطرنشان کرد: شهرونداني که تمايل به حضور در مرحله سوم جشنواره شمسه را دارند مي‌توانند به سراي محلات 20 گانه مراجعه و پس از عضويت در خانه هاي 3 گانه، در مرحله سوم جشنواره شمسه شرکت کنند./ف
برچسب ها: ارتقا ، شمسه ، ابادانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.