سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنکارا- مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان؛

نفرزاده: مقابل آرژانتین باید برد استونی را فراموش کرد

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان فردا ساعت 17:00 به وقت محلی دومین بازی خود را در مصاف با تیم ملی آرژانتین برگزار خواهد کرد.

فرهاد نفرزاده  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آنکه آرژانتین امروز طبق برنامه با قرعه استراحت رو به رو بود به خوبی توانست بازی تیم ما را در مقابل استونی آنالیز کند این مساله یکی از پوئنهای آنها محسوب می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان افزود: آرژانتین در رده های سنی پایه همیشه بین قدرتهای خوب و مطرح قرار دارد و میتوان گفت که تیم ملی جوانان این کشور از نظر سطح فنی با تیم بزرگسالانش قابل مقایسه است و چیزی کم ندارد.

وي در ادامه تصریح کرد:بسیاری از بازیکنان حا حاضر تیم جوانان آرژانتین بلافاصله پس از پایان رقابتهای جهانی به عضویت تیم ملی بزرگسالان این کشور در خواهند آمد این امر حاکی از قدرت آنهاست.ما در بازی فردا برای رسیدن به برد کار بسیار سختی را پیش رو داریم.

نفرزاده یادآور شد: 8 نفر از بازیکنان ترکیب کنونی تیم ملی جوانان آرژانتین در 2 سال گذشته به عنوان اعضای تیم ملی نوجوانان این کشور در رقابتهای قهرمانی جهان این رده سنی حضور داشتند و توانستند جایگاه پنجمی را به خود اختصاص دهند.آنها به طور قطع در این پیکارها قدرتمند تر و با تجربه تر ظاهر خواهند شد.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: خوشبختانه ما توانستیم این مسابقات را با برد شروع کنیم اما به شاگردانم تذکر دادم که باید این نتیجه فراموش کنند و به بازی فردا و روی حضوری موفق مقابل آرژانتین تمرکز کنند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.