کاظم خدمتی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این باره گفت: ناحیه یک شهرداری منطقه با 52 پیام در صدر قرار گرفت و نواحی 2 و 3 نیز به ترتیب با 46 و 35 پیام برای پاسخگویی به شهروندان منطقه فعالیت کردند.
وی در ادامه افزود: 231 مورد از پیامهای ثبت شده در سامانه 1888 منطقه مربوط به زیرواحدهای اجرایی است که نسبت به سال گذشته 7 درصد کاهش داشته است.
خدمتی خاطرنشان کرد: همچنین براساس تقسیمبندی و ارجاع پیام به زیر واحدهای اجرایی بیشترین فراوانی پیام مربوط به معاونت حمل و نقل و ترافیک با 98 پیام بوده که 31 درصد از سهم پیامهای انتقاد و شکایت را به خود اختصاص داده است./ف