سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد سامانه 1888 در پاسخگویی به شهروندان منطقه 17

رئیس سامانه 1888 منطقه 17، عملکرد 1888 در ماه‌های نخست سال 92 را تحلیل و ارزیابی کرد.

کاظم خدمتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این باره گفت: ناحیه یک شهرداری منطقه با 52 پیام در صدر قرار گرفت و نواحی 2 و 3 نیز به ترتیب با 46 و 35 پیام برای پاسخگویی به شهروندان منطقه فعالیت کردند.  
 
وی در ادامه افزود: 231 مورد از پیام‌های ثبت شده در سامانه 1888 منطقه مربوط به زیرواحدهای اجرایی است که نسبت به سال گذشته 7 درصد کاهش داشته است.  
 
خدمتی خاطرنشان کرد: همچنین براساس تقسیم‌بندی و ارجاع پیام به زیر واحدهای اجرایی بیشترین فراوانی پیام مربوط به معاونت حمل و نقل و ترافیک با 98 پیام بوده که 31 درصد از سهم پیام‌های انتقاد و شکایت را به خود اختصاص داده است./ف
برچسب ها: عملکرد ، سامانه ، شهروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.