سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کشته و دهها زخمی در درگيري در غرب طرابلس

منابعی در لیبی اعلام کردند در درگیری با سلاح سنگین و نیمه سنگین بین افراد مسلح شهر زاویه و منطقه ورشفانه یک نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا، "مصطفی التریکی" عضو کنگره ملی لیبی (پارلمان) با اعلام این خبر افزود:  این درگیری مسلحانه بین گروهی از جوانان شهر زاویه در 45 کیلومتری غرب طرابلس و منطقه ورشفانه نزدیک آن رخ داد که بر اثر آن یک نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

التریکی افزود : این درگیریها زمانی آغاز شد که گروهی مسلح از ورشفانه به نگهبان بیمارستان المعموره شهر زاویه حمله و به تیراندازی و بازداشت شماری از کارکنان آن بیمارستان اقدام کردند.
 
وی اضافه کرد : ما دولت و رئیس ستاد ارتش را مسئول این درگیری می دانیم به ویژه اینکه آنها مصوبه سپر لیبی را برای امنیت منطقه بین طرابلس و زاویه اجرا نکرده اند ، اوضاع درحال حاضر بسیار متشنج و حفظ آرامش و مذاکره بین دو طرف بسیار مشکل است.

کمی پیشتر نیز درگیریهایی بین گروه مسلح شهر زاویه و گروهی مسلح از ورشفانه در منطقه وصره رخ داده بود که بر اثر آن یک نفر کشته و شمار دیگری نیز زخمی شده بودند. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.