سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبادی پور: قدرت والیبال استونی غیر قابل انکار است

قدرتی زن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در اولین بازی مسابقات جهانی روند رشد هماهنگیمان با شرایط مسابقات جهانی ست به ست محسوس بود.


میلاد عبادی پور قدرتی زن تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: ست اول بازی را بانتیجه 25 بر22 واگذار کردیم تنها دلیل آن این بود که هنوز به طور کامل شرایط بازی دستمان نیامده بود.
وی تصریح کرد: ما در این بازی هر ست نسبت به ست قبل راحت تر و هماهنگ تر کار کریم. با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی آنکارا نسبت به تهران متفاوت است در ست چهارم از نظر بدنی تا حدودی دچار مشکل شدیم که خوشبختانه بازی با تلاش بازیکنان به نفع ما به پایان رسید.
قدرتی زن تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه گفت: قدرت تیم والیبال استونی غیر قابل انکار است آنها با غلبه برتیمهای مدعی چون آلمان و بلغارستان جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده بودند. به نظر من این تیم یکی از بهترینهای این مسابقات است.
عبادی پور بازی فردا مقابل تیم ملی آرژانتین را راحت تر ارزیابی کرد و افزود: چون با شرایط و جو مسابقات جهانی هماهنگی خوبی پیدا کرده ایم در دومین دیدار این مسابقات با آمادگی بهتری به مصاف حریف خواهیم رفت.
برچسب ها: تیم ، ملی ، والیبال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.