سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی از نماینده ادوار اصفهان عیادت کرد

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه 31 مرداد) از سید علی‌اکبر پرورش نماینده چند دوره مجلس عیادت کرد و در جریان حال و وضعیت او قرار گرفت و برای وی آرزوی سلامتی کرد.

لاریجانی از نماینده ادوار اصفهان عیادت کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی از سید علی‌اکبر پرورش عیادت و برای وی آرزوی سلامتی کرد.
 
به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه 31 مرداد) از سید علی‌اکبر پرورش نماینده چند دوره مجلس عیادت کرد و در جریان حال و وضعیت او قرار گرفت و برای وی آرزوی سلامتی کرد.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار خطاب به پرورش گفت: دوستان همیشه از نطق‌های آتشین شما یاد می‌کنند، همچنین همه تلاوت قرآن شما را به یاد دارند.
 
لاریجانی با اشاره به ساخت برنامه‌های مستند برای سید علی‌اکبر پرورش تصریح کرد: به طور حتم ایجاد مستند جدید برای این استاد بزرگوار بسیار خوب و لازم است.
 
علی‌اکبر پرورش سوابقی همچون نماینده مجلس خبرگان قانون اساسی، عضو شورای عالی دفاع، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های اول، سوم و چهارم و مدتی عضو هیات رییسه (نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی دوره اول، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی دوره چهارم) و همچنین وزارت آموزش و پرورش  را در کارنامه خود دارد.
 
پایان پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.