سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

برگزاری همایش بین‌المللی امامزادگان در اصفهان زمینه ای برای نمایاندن فرهنگ و تمدن این شهر

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاری همایش بین‌المللی امامزادگان رادر اصفهان زمینه ای برای نمایاندن فرهنگ و تمدن این شهردانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، عباس حاج رسولیها با اشاره به اینکه قطعا برگزاری نخستین همایش امامزادگان در شهری مانند اصفهان بسیار تاثیرگذار است، افزود: این فکر نو و ایده‌آل مسئولان اوقاف را به فال نیک می‌گیریم چرا که اجرای چنین کار با قداستی در شهر اصفهان موجب می‌شود که علاوه بر ظرفیت‌های فرهنگی که در شهرستان اصفهان است دیگر ارزش‌های موجود در استان اصفهان و حتی کشور به گوش جهانیان برسد.

وی اضافه کرد: قطعا با ورود میهمانان خارجی به همایش، ظرفیت‌های مذهبی نیز به اطلاع آنها خواهد رسید و این عامل مهمی در جهت جذب گردشگر خارجی و مذهبی به اصفهان و سایر نقاط کشور خواهد شد.

رئیس شورای شهر اصفهان تاکید کرد: شورای شهر و شهرداری اصفهان آمادگی هر نوع کمک به اوقاف برای بهتر برگزار شدن این همایش را در حد توان خود دارد.

وی ادامه داد: اگر مسئولان تصمیم به هماهنگی برای برگزاری این همایش بگیرند ما حاضریم و من نیز در این زمینه نامه‌ای به شهردار اصفهان نوشته‌ام تا در این زمینه با اوقاف همکاری‌های لازم صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، همایش بین‌المللی امامزادگان قرار است در روزهای 18 تا 20 شهریورماه سال جاری با همکاری اداره اوقاف استان و دانشکده تاریخ دانشگاه اصفهان برگزار شود./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.