سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

روايتگري امام جماعت مسجد حکيميه از فعاليت هاي موثر "شهيد باغباني"

امام جماعت مسجد امام رضا(ع) گفت: شهید باغبانی حضور فعالانه‌ای در مسجد داشت، لذا بعد از یک ماه روزه‌داری و عبادت، شایستگی و توفیق شهادت در راه خدا و ائمه اطهار (س) را پیدا کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا رحمتی، امام جماعت مسجد حضرت امام رضا(ع) در منطقه حکیمیه، در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این مسجد محل فعالیت، کارهای فرهنگی و تلاش‌های شهید "هادی باغبانی" بود.
 
وی افزود: این شهید بزرگوار جوان محجوبی بود؛ ایشان به این محله آمد، ازدواج کرد و همراه با خانواده‌اش چندین سال است که در این‌جا ساکن بوده‌اند.
 
حجت‌الاسلام رحمتی تصریح کرد: شهید "هادی باغبانی" جوانی بسیار فعال و تلاش‌گر بود که در راستای کارهای فرهنگی مسجد کوشش فراوانی داشت؛ مخصوصا نونهالان و نوجوانان را تشویق کرده و برای آن‌ها برنامه و کلاس می‌گذاشت و حتی گاهی که ما با کمبود بودجه مواجه بودیم از جیب خودش هدایایی را تهیه می‌کرد و برای تشویق به این نونهالان می‌داد.  
 
امام جماعت مسجد امام رضا(ع) گفت: شهید باغبانی فردی مؤثر در جامعه و به حق شایسته و لایق مقام شهادت بود. 
 
وی خاطرنشان کرد: شهید باغبانی در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان برنامه‌های صوتی و تصویری مسجد را تنظیم کرده و حضور فعالانه‌ای در مسجد داشت، لذا بعد از یک ماه روزه‌داری و عبادت این شایستگی و توفیق را پیدا کرد که در راه خدا و ائمه اطهار (س) به شهادت برسد.

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: باغبانی ، شهید ، دفاعی ، امنیتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.