سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیم زاده:

استاندارد توپ های آل اشپورت را متخصصان تعیین می کنند/ نظر مسئولان به مرور زمان درباره توپ های آل اسپورت تغییر می کند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن (سورینت) درباره توپ های آل اشپورت گفت: توپ های آل شپورت استاندارد، توپ هايي هستند که روی آن تاریخ و شماره ثبت درج شده است.

منصور ابراهیم زاده  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من تخصص لازم برای مشخص کردن استاندارد توپ های آل اسپورت ندارم متخصصان و کارشناسان باید استاندارد بودن این توپ ها را تأیید کنند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت در ادامه اظهار داشت: برخی از مسئولان تیم های لیگ برتر اوایل فصل گذشته کیفیت این توپ ها را پائین اعلام کردند اما آخر فصل نظرشان در مورد کیفیت این توپ ها تغییر کرد به نظرم باید چند هفته از لیگ برتر بگذرد تا نظر نهایی در مورد این توپ ها داده شود.

ابراهیم زاده تصریح کرد: به طور حتم توپ های آدیداس و نایک نسبت به توپ آل اشپورت خیلی بهتر هستند اما تیم های لیگ برتر توانایی خرید این توپ ها را ندارند تا استفاده کنند.

اگر مسئولیت خرید توپ های دست خود باشگاه ها باشند آن وقت هر کس براساس توانایی مالی اش توپ می خرد و نوع توپ ها در لیگ برتر فرق می کند که این اقدام به نظرم درست نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: یکسان سازی توپ ها در لیگ برتر تصمیم سازمان لیگ بود براین اساس هم باید راه حلی برای افزایش کیفیت توپ ها هم بیاندیشد.

ابراهیم زاده درباره نظر بازیکنانش نسبت به توپ های آل اشپورت گفت: برخی از بازیکنان از کیفیت توپهای آل اشپورت رضایت دارند و بعضی دیگر چنین عقیده ای را ندارند به هر حال امیدوارم سازمان لیگ بهترین نوع توپ های آل اشپورت را در لیگ برتر استفاده کنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.