سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

موسیقی باید در ایستگاه پاک و نیک توقف کند

خواننده کشورمان گفت: : شکل گیری موسیقی های زیر زمینی برای جلوگیری از گرایش مردم به سمت چنین آهنگ هایی با همکاری های متقابل میان هنرمندان و مسولان در جهت افزایش سطح کیفی موسیقی ها و آلبوم های منتشر شده در جامعه در ایستگاه موسیقی پاک و نیک توقف کنیم .

جمشید جم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در مجموع کل اتفاقات حوزه موسیقی کشور در بحث مدیریت و نظارت بر صدور مجوز برای ساخت و انتشارآلبوم توسط هنرمندان این کارها با نگاه های سلیقه ای صورت می گیرد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شکل گیری موسیقی های زیر زمینی برای جلوگیری از گرایش مردم به سمت چنین آهنگ هایی با همکاری های متقابل میان هنرمندان و مسولان در جهت افزایش سطح کیفی موسیقی ها و آلبوم های منتشر شده در جامعه در ایستگاه موسیقی پاک و نیک توقف کنیم .

این خواننده کشورمان با اشاره به این موضوع که هنرموسیقی به عنوان رمز شید ا یی حقیقت و معیار انسانیت است تصریح کرد :هنرموسیقی به عنوان رمز شید ا یی حقیقت و معیار انسانیت باید توسط هنرمندان با خلق آثار خوب به لحاظ کمی و کیفی در کشور ما پر رنگ تر از گذشته در بدنه این بخش از حوزه فرهنگ و هنر نمایان شود .

جمدر خاتمه اظهار داشت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشته در حوزه های مختلف مانند سینما وتئاتر وموسیقی و هنر های تجسمی بروی بخش تولید و محتوای آثار و حتی چگونگی عرضه این محصولات فرهنگی به مخاطبان با فکر و اندیشه و تفکر خاص و دقت زیاد تولیدات ارائه شده توسط هنرمندان کشور را به ویژه در حوزه موسیقی مورد بررسی قرار می دهد ./ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.