سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

استقرار ادارات فعالیت های فرهنگی و ورزشی ما را متوقف نمی کند

شهردارپردیس گفت: مستقر شدن اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس به سیستم برنامه های ورزشی در این شهرستان سامان خواهد دادو با استقرار سایر ادارات این ساماندهی وارد بخش های دیگر هم خواهد شد ولی فعالیت های ما را در زمینه های فرهنگی و هنری متوقف نخواهد کرد.

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ما در شهرپردیس در کنار ارائه فعالیت های مختلف در راستای خدمات شهری قبل از اینکه منطقه به شهرستان تبدیل و فرمانداری به عنوان مقام ارشد مدیریت و نظارت در این منطقه مستقر شود شاهد ضعف ها و کمبود های زیادی در زمینه های مختلف فرهنگی و ورزشی بودیم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در آن زمان تنها شهرداری در این منطقه پاسخگوی مشکلات مردم بود و ما هم برای رفع قسمتی از ضعف ها و کمبود های این شهربا احداث فرهنگسرا و یک مجموعه ورزشی قدم در مسیر رفع مشکلات موجود در برابر مردم در زمینه های فرهنگی و ورزشی برداشتیم.

شهردار پردیس با اشاره به جذب قشر جوان به فعالیت های فرهنگی و ورزشی شهرداری پردیس اضافه کرد :تا کنون هم مردم استقبال خوبی از برنامه های ما در این حوزه ها داشتندو جوانان زیادی هم جذب برنامه های فرهنگی و ورزشی ما شده اند به طوری که حتی توانسته ایم در مسابقات استانی مقام هایی را در رشته های مختلف بدست آوریم .

لاله در خاتمه اظهار داشت :مستقر شدن اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس به سیستم برنامه های ورزشی در این شهرستان سامان خواهد دادو با استقرار سایر ادارات این ساماندهی وارد بخش های دیگر هم خواهد شد ولی فعالیت های ما را در زمینه های فرهنگی و هنری متوقف نخواهد کرد./ز

برچسب ها: ادارات ، فرهنگی ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.