سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

برگزاري همايش تحول بنيادين و نقش اولياء در مناطق آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري

رئيس گروه انجمن‌ اولياء و مربيان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري، از برگزاري نخستين همايش تحول بنيادين و نقش اولياء از دوم شهريورماه در استان خبر داد.


حميدرضا اكبري اظهار
  داشت: نخستين همايش تحول بنيادين و نقش اولياء از دوم شهريورماه تا 25 شهريورماه در  استان برگزار مي‌شود .
وي، آموزش سبك زندگي  اسلامي به والدين را محور اصلي اين همايش برشمرد و گفت: اهميت دادن والدين به نماز  در خانواده و الگوپذيري فرزندان، فرهنگ‌سازي در راستاي خريد لوازم التحرير متناسب  با شئونات اسلامي و فرهنگ ملي و نظارت انجمن‌ها بر قراردادهاي پوشاك مدارس از  موضوعات قابل مطرح در اين همايش است .
اكبري، از تجليل از 450 نفر از  اولياء و مربيان استاني در اين همايش خبر داد و افزود: همچنين از 620 نفر از اعضاي  مناطق آموزش و پرورش استان در قالب 90 مدرسه نيز تجليل خواهد شد .

رئيس گروه انجمن‌ اولياء و مربيان
  آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري، تبيين نقش و  جايگاه اولياء  و مربيان و همكاري با معاونت سوادآموزي در جذب و آموزش افراد بي  سواد و كم‌سواد را از ديگر موضوعات اين همايش دانست و عنوان كرد: در اين همايش سعي  خواهد شد به چگونگي برگزاري مراسم هفته پيوند و اهميت دادن به انتخابات و تشكيل  انجمن اولياء  و مربيان در مدارس و همكاري و مشاركت انجمن‌ها با عوامل اجرايي مدرسه  براي ارائه خدمات بهتر در بخش حمل و نقل دانش‌آموزي نيز رسيدگي و تبادل نظر  شود .

وی، با بيان
  اين‌كه اين همايش در 17 منطقه استان برگزار خواهد شد، گفت: همايش از لاران آغاز شده  و در شهر بن، خانميرزا، فارسان، كوهرنگ، ناحيه دو آموزش و پرورش، بلداجي، كيار،  بروجن، ناحيه يك، گندمان، لردگان، ميانكوه، فلارد، سامان و اردل ادامه خواهد  داشت .

اكبري، با اشاره
  به تقدير از انجمن‌هاي برتري كه حدنصاب امتياز كشوري، استاني و منطقه‌اي را كسب  كرده‌اند، خبر داد و گفت: در نظر داريم با هماهنگي با دفتر نماينده ولي فقيه از  وجود دانشمندان و روحانيون دعوت شده در طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه‌زدايي ديني  براي شركت در همايش دعوت كنيم.

  رئيس گروه انجمن‌  اولياء و مربيان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري ادامه داد: با توجه به ضرورت  تشويق و ترغيب اوليا به منظور مشاركت آن‌ها براي كمك‌هاي داوطلبانه در قالب قبوض  مالي و نحوه هزينه كرد آن در مدارس، در سال‌جاري قبوض مشاركت 5 هزار توماني، 10  هزار توماني و 20 هزار توماني در مدارس توزيع خواهد شد./ز
برچسب ها: انجمن ، اولیا ، مربیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.