سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

برنامه های فرهنگی با قوت بیشتری در زنجان دنبال می شود .

اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با ساماندهی تشکلهای دینی توانسته در بسیاری از برنامه ها در سطح کشور الگو باشد .

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، مدیر  کل تبلیغات اسلامی زنجان، در دیدار با مدیر کل تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت : اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در راستای توسعه فرهنگ دینی تا کنون برنامه های موفقی را برای اصناف و از جمله تاکسیرانان ، پرستاران و آرایشگران زنجان انجام داده است .

 حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی با قوت بیشتری در سطح استان زنجان دنبال می شودافزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با ساماندهی تشکلهای دینی توانسته در بسیاری از برنامه ها در سطح کشور الگو باشد .

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در حوزه های مختلف فرهنگی با اصناف زنجان همکاری دارد و این اداره کل جایگاه بسیار خوبی در سطح استان در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی دارد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به اجرای برنامه های فرهنگی برای بازاریان اشاره و تصریح کرد: این اداره کل در طول سالهای گذشته برنامه های متنوعی را برای بازاریان اجرا کرده تا فرهنگ دینی را بیش از پیش در بین این اقشار نهادینه کند .

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه باید حافظ ارزشهای اسلامی و دینی بود  اضافه کرد : امروز هجمه های زیادی از سوی استکبار بر علیه فرهنگ دینی وارد می شود و سازمان تبلیغات اسلامی پاسبان دفاع از ارزشهای دینی است و این سازمان با اعزام صدها روحانی و مبلغ به نقاط دور افتاده کشور به امر توسعه و ترویج ارزشهای دینی می پردازد .

وی در ادامه به اهمیت مسجد در کنار بازار اشاره و تاکید کرد: نقش بازاریان در شکل گیری انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و شایسته است برنامه های مختلف فرهنگی برای این اقشار برگزار شود .

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان اظهار کرد : مدیریت تشکلهای دینی باید با جدیت دنبال شود و امروز نقش و اهمیت تشکلهای دینی بر کسی پوشیده نیست و امروز تشکلهای دینی در جذب و هدایت مردم به برنامه های فرهنگی بسیار موفق عمل کرده اند .

حجت الاسلام دشتکی ادامه داد : باید برخی از آسیب ها در تشکلهای دینی با ارائه آموزش های لازم به حداقل برسد و در این راستا برنامه های بسیار خوبی در سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفته است .

وی در ادامه به نقش روحانیون مستقر در مناطق مختلف شهری و روستایی اشاره و خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی روحانیون مستقر با حضور در نقاط دورافتاده کشور به امر ترویج برنامه های دینی می پردازند ./ز

برچسب ها: برنامه ، فرهنگی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.