سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اعطای مجوز برای عبور و مرور خودروها با پلاک منطقه آزاد ارس‌

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از موافقت مسئولان ذیربط در اعطای مجوز برای عبور و مرور خودروها با پلاک منطقه آزاد ارس در شهرستان‌های اهر و هریس خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، فلاحی‌باباجان در جمع سرمایه‌گذاران شهرستان اهر افزود: سرمایه‌گذاران و شهروندان این دو شهرستان می‌توانند از تمهیدات اندیشیده شده در این خصوص بهره‌مند شوند.

وی اجرای معدن مس انجرد و ایجاد کارخانه‌های جانبی، کارخانه بسته بندی و سورتینگ، سردخانه 10 هزار تنی، کارخانه قند رافینری، تولید میلگرد فولادی را از طرح‌های مهم و اشتغالزای این شهرستان برشمرد که با تمهیدات انجام شده سه طرح مهم قند رافینری، سردخانه، بسته بندی و سورتینگ امسال به بهره‌برداری می رسد و زمینه اشتغال برای بیش از 700 نفر از جمعی از شهروندان جویای کار در این طرح های تولیدی خدماتی در شهرک صنعتی اهر فراهم می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تلاش‌های انجام شده در ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک صنعتی اهر را بسیار قابل توجه عنوان کرد و از مسئولان ادارات خواست با تسهیل در امور سرمایه‌گذاران آنها را برای سرمایه‌گذاری در شهرستان تشویق کنند./ب

برچسب ها: اعطای ، مجوز ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.