سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با حضور200 شرکت داخلی و خارجی

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر ، با حضور و مشارکت بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و دوازده کشور دیگر ، امروز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر؛ در این نمایشگاه ، شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای ؛ کره جنوبی ، هنگ گنگ ، آذربایجان ، روسیه ، سوئد ، ترکیه ، فنلاند ، استرالیا ، چین ، برزیل ، اسپانیا و هلند جدید ترین و نوین ترین تولیدات، کالاها و صنایع خود را کرده اند .

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر تهران ، حدود 200 شرکت حضور دارند که از این تعداد 130 شرکت داخلی و 70 شرکت خارجی است. این رقم نشان دهنده رشد 26 درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال گذشته است.

این نمایشگاه در قالب چهار گروه کالائی برپا شده است و در آن ؛ انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه های خانگی ، صنعتی و صحرائی همچون انواع کابینت ، سینک ظرفشویی، دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، سیستم های نورپردازی، میزو صندلی آشپزخانه، تجهیزات عمل آوری غذا ، تجهیزات آماده سازی غذا ، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کیترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران وکافی شاپ،تجهیزات حمام ؛ انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش . تجهیزات سونا و استخر؛ تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخار در معرض دید عموم قرار گرفته است .

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف آشنایی مردم و متخصصین امور ساختمانی با محصولات و تولیدات جدید این حوزه ، توجه مسئولان به این صنعت ، افزایش راندمان تولید کارخانه ها و واحد های تولیدی ، یافتن بازارهای صادراتی ، افزایش اشتغال در حوزهای مختلف این صنعت و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی ، برپا شده است.

کارگاه ها و واحدهای تولید کننده صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر کشور که از سوی رقبای خارجی بویژه کشور چین تهدید می شود ، به شدت نیازمند حمایت های اساسی از سوی نهادهای دولتی است تا بتواند با افزایش تولید ، ضمن رقابت با نمونه های خارجی و تامین نیازهای داخلی ، افزایش صادرات را نیز داشته باشد .

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، با همین عنوان همه ساله در کشورهای پیشرفته جهان از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه ، برگزار می شود

در یک دهه گذشته و با افزایش تولید ، روند صادرات صنایع و تجهیزات آشپزخانه کشور نیز آغاز شد و هر ساله ( بجز سال 91 ) رشدی حدود 10 درصدی یافت .

صادرات این بخش سالانه حدود 300 میلیون دلار است .

عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان، ‌آذربایجان ، کشورهای منطقه قفقاز همچنین برخی از کشورهای افریقایی و امریکای لاتین ، بازار صادراتی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر ایران را تشکیل می دهند.

علاقمندان می توانند از امروز تا 3 شهریور ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بازدید کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.