سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرور زورگير به پايان کار خود رسيد

سرهنگ عبدالمالکی گفت: شرور و زورگیر بهارستانی با تلاش پلیس در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: این شرور زورگیر به هویت "حمید – ب" در پرونده خود سابقه درگیری و شرارت های بسیاری دارد و چندین ماه بود که از ترس برخورد با پلیس از این شهرستان خارج شده بود.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: در ادامه اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و در پی دریافت گزارش های مردمی در خصوص فعالیت مجدد متهم در محدوده شهرک الهیه و انجام اقداماتی نظیر زورگیری، تهدید با سلاح سرد، ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم عمومی، دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

رئیس پلیس بهارستان در ادامه گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهم شده و در یک عملیات ضربتی وی را غافلگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی های انجام شده به جرایم خود دایر بر زورگیری در محدوده نسیم شهر و سلطان آباد و اطراف آن با تهدید چاقو و ضرب و جرح اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

"سرهنگ عبدالمالکی" در پایان با اشاره به شماره تلفن 110 به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و پلیس گفت: مرکز فوریت های پلیس، با خدمت رسانی شبانه روزی به شهروندان آماده است تا در صورت بروز مشکل از سوی مجرمان و هنجار شکنان، اقدامات پلیسی خود را آغاز کرده و فرصت خودنمایی را از آنان سلب کند./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.