سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله دوم طرح محور ترافیکی در باغ شهر شمیران اجرایی می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک و رئیس پهنه شمال شرق تهران گفت: مرحله دوم طرح محور ترافیکی در باغ شهر شمیران در شهریور ماه اجرایی می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدیان افزود: سعی خواهد شد اجرای مرحله دوم طرح محور ترافیکی با تمام قدرت در باغ  شهر شمیران با همکاری پلیس راهور منطقه اجرایی شود.
 
آقا بیگی معاون امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه افزود: در مرحله اول طرح محور نمونه ترافیکی خیابان پاسداران در منطقه یک، خیابان ولی عصر (عج) حد فاصل ونک تا نیایش در منطقه 3 بلوار توحید حد فاصل چهار راه استقلال تا بزرگراه زین الدین در منطقه 4 و خیابان شهید ثانی حد فاصل چهار راه تلفن خانه تا میدان شقایق در منطقه 8 انتخاب گردید و تا پایان مرداد ماه استاندارهای ترافیکی در آن محورها اجرایی می شود.
 
آقا بیگی بیان کرد: اجرای محور نمونه ترافیکی در خیابان پاسداران در منطقه یک، با کمک و همکاری پلیس راهور منطقه مناسب است.
 
آقا بیگی عنوان کرد: اجرای دومین محور نمونه ترافیکی در این منطقه باید محورهایی با پیچیدگی های ترافیکی بیشتر انتخاب شود تا جهت رفع مشکلات و مدیریت آن طراحی و اجرای کاملتری در بازه زمانی کوتاه در آن عملیات گردد.
 
بدین ترتیب، معاونت ترافیکی منطقه و پلیس راهور با چالش های متفاوت و کلان روبرو شده و بتوانند راهکارهای بهتر و دقیق ترین را اجرایی نمایند. /
 

برچسب ها: طرح ، محور ، ترافیک ، باغ ، شمیران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.