سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

تودیع رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل پس از17سال!!!

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل در حالی پس از گذشت حدود 17 سال روزچهارشنبه تودیع شد که تاکنون هیچ مدیر دستگاه اداری در این شهرستان تا این اندازه حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری حجت الاسلام قنبری که در سال 1375 به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل منصوب شده بود، پس از گذشته حدود 17 سال وثبت یک رکورد ماندگاری در مدیریت دستگاه اداری در این شهرستان تودیع وحجت الاسلام " حسین رمضانی" رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی نور معارفه شد.

رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی آمل در مراسم تودیع خود گفت: حجم فعالیت های قابل انجام در اداره تبلیغات اسلامی در گذشته فقط به اعزام مبلغ و فعالیت های قرآنی محدود بوده که در این مدت دامنه فعالیت های این اداره به نحو شایسته ای گسترش یافته است.

حجت الاسلام قنبری، به راه اندازی45 خانه قرآن روستایی و 12 مرکز قرآنی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود : هم اکنون حدود70 مورد فعالیت های قرآنی از سوی این اداره اجرا می شود، و فعالیت های فرهنگی گسترده ای هم در قالب گفتمان دینی، بوستان ولایت و آموزش روحانیان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 300 هیأت مذهبی در شهرستان وجود دارد که برای 145 هیأت مذهبی مجوز فعالیت صادر شده است، تصریح کرد: کانون شعرای دینی هم در شهرستان راه اندازی شده که در عرصه های دینی مشغول به فعالیت است./ز


برچسب ها: تبلیغات ، اسلامی ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.