سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

عضویت 2500 خیر درمجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی از عضویت 2500 خیر مدرسه ساز در این مجمع خبر داد.

غلامرضارافتی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این مطلب افزود :درحال حاضرحدود 2500خیر مدرسه ساز در این مجمع عضو هستند که بالاترین آمار خیرین مدرسه ساز زن کشور مطعلق به استان خراسان رضوی با 350 بانوی خیر است

وی بااشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز ستارگانی هستند که درآسمان علم وادب می درخشند خاطرنشان کرد :امروز به لحاظ ساخت فضاهای آموزشی به نقطه مطلوبی رسیده ایم اما همچنان کاستی هایی دراین زمینه وجود دارد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه سازاستان گفت :برای هوشمند سازی مدارس وساخت دیوار و محوطه برای برخی دیگر ازمدارس که در روستاها هستند نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

رافتی درادامه افزود :توجه به افزایش فرهیختگی در جامعه باعث کاهش بزهکاری می شود که خود این امر مشکلات اجتماعی را هم کاهش می دهد.

وی همچنین اطلاع رسانی وتبلیغات زلال وشفاف را برای ترویج ونهادینه کردن فرهنگ مدرسه سازی را از سوی صداو سیمای استان خواستار شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه سازاستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ازابتدای سال 1391 تاکنون بیش از200 پروزه مدرسه سازی ،تجهیزمدارس قدیمی ، وساخت مجتمع های فرهنگی ورزشی با زیر بنایی بیش از 67000 مترمربع باهمت خیرین استان تحقق یافته که برخی از این پروژه ها به دلیل کمبود اعتبارات ملی ناتمام مانده که تخصیص اعتبارات مورد نیاز را ازسوی مسولین استان خواستاریم./ز

برچسب ها: عضویت ، مجمع ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
چقدر خوب
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
چه خوب خدا خیرتون بده