سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اسناد ملکی طرح های تولیدی صنعتی شهرک صنعتی اهر تا پایان سالجاری صادر می شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی از توافق انجام شده با اداره کل ثبت اسناد استان برای حل مشکل صدور سند برای سرمایه گذاران که مطالبات چندین ساله آنها بود تا پایان سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه حبرنگاران تبریز، عسگری در جمع سرمایه گذاران شهرک صنعتی اهر گفت: یکی از مشکلات پیش روی سرمایه گذاران عدم صدور سند برای سرمایه گذاران جهت اعطای تسهیلات بانکی بود که با اجرای این طرح و توافق نامه انجام شده سرمایه گذاران می توانند جهت اخذ تسهیلات بانکی وثیقه ملکی زمینهای شهرک در ضمانت بانک قرار دهند و مشکل وثیقه اهالی این شهرک مرتفع گردد.

وی، گفت: کلیه زیرساختهای لازم در فاز اول به مساحت 80 هکتار در شهرک صنعتی اهر به اتمام رسیده و آماده ارائه خدمات به شهر سرمایه گذاران می باشد و فاز دوم این شهرک که برای طرح های بزرگ صنعتی و معدنی تدارک دیده شده در مساحت 65 هکتار عملیات اجرایی آن آغاز شده که با اتمام فاز دوم این طرح شاهد اجرای ده ها پروژه بزرگ صنعتی معدنی دراین شهرک خواهیم بود./ز

این مقام مسئول گفت: شهرک صنعتی اهر به عنوان بزرگترین شهرک منطقه ارسباران در مساحت 245 هکتار تملک شده و هم اکنون 11 طرح تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از یکصد و پنجاه نفر به اتمام رسیده و در حال فعالیت هستند و 15 طرح اشتغالزا نیز که در مرحله اجرا می باشد.

وی، از امادگی مسئولین شهرک صنعتی برای اعطای زمین برای سرمایه گذاران خبر داد و افزود: شهرک صنعتی اهر به جهت اتمام زیرساختها و تسهیلات ویژه و معافیت مالیاتی 5 ساله محلی مناسب برای سرمایه گذاران می باشد.

گفتنی است: شهرک صنعتی اهر در مساحت 245 هکتار در 3 کیلومتری جاده اهر – تبریز به جهت واقع شدن در کنار بزرگراه جدید الاحداث اهر – تبریز و نزدیکی به مرکز استان می تواند مکانی مناسب برای سرمایه گذاران باشد. #

برچسب ها: طرح ، تولیدی ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.