سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزي كه انتظارها پايان مي يابد...

روزي بزرگ در راه است، روزي نجات دهنده، روزي كه اگر در بيمارستانها و درمانگاهها گذر كنيم بيماراني را مي بينيم كه آستانه تحملشان از شدت درد لبريز شده و فقط منتظر يک معجزه اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ روزي بزرگ در راه است، روزي نجات دهنده، روزي كه اگر در بيمارستانها و درمانگاهها گذر كنيم بيماراني را مي بينيم كه آستانه تحملشان از شدت درد لبريز شده و فقط يك معجزه،مي تواند لبخند را به بيماران عطا بخشد آن معجزه  مي تواند در دستان يک پزشک باشد.
آري پزشكان گنجينه هاي ناياب جامعه هستند كه مرهم درد و تسكين دهنده و آرام بخش بيماران باشند شايد بتوان با اهداي شاخه گل گوشه اي از زحمات بي دريغ آنان را جبران كرد و اين روز بزرگ را گرامي داشت.
پزشكان هم چون بال پرندگاني هستند كه سر بر آسمان برمي‌دارند و شفاگر بيماراني هستند كه ملتمسانه چشم به نجات خود دوخته اند. 
 
اما به همت اداره سلامت شهرداري منطقه 9 و به منظور رفاه حال شهروندان اين اداره در سراهاي محله اين منطقه با اهداي شاحه گل و كارت هديه به پزشكاني كه عضو كانون پزشكان هستند و با اين مركز همكاري مي كنند تجليل خواهد شد. 
 
شايان ذكر است متخصصين تغذيه، چشم پزشك،‌پزشك داخلي و عمومي و روانشناس و كنترل فشار خون و تست خون آماده خدمت رساني به شهروندان به طور رايگان خواهند بود. 
 
برچسب ها: انتظار ، بیمارستان ، معجزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.