سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع خاخام هاي ضد صهيونيسم مقابل کنسولگري رژيم صهيونيستي در نيويورک

جمعي از خاخام هاي ضد صهيونيسم با تجمع در مقابل کنسولگري رژيم صهيونيستي در نيويورک، جنايات اين رژيم را در تخريب اماکن مقدس اديان ابراهيمي و شهرک سازي در فلسطين اشغالي محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، تجمع کنندگان با سردادن شعارهايي مبني بر ضرورت نابودي رژيم صهيونيستي، بر مخالفت آموزه هاي دين يهود با اقدامات صهيونيست ها تاکيد کردند.
خاخام وايس در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر در نيويورک گفت: صهيونيسم با يهوديت کاملا متفاوت و ضد يکديگرند چون يهوديت دين آسماني است ولي صهيونيسم حزبي سياسي و رژيم صهيونيستي توهيني آشکار به يهوديت است. 
تجمع کنندگان با حمل پلاکاردهايي در ضديت با جنايات اسرائيل، از سازمان ملل متحد و ديگر نهادهاي بين المللي خواستند به فجايعي که اين رژيم ضد مردم فلسطين از مسلمان تا غيرمسلمان مرتکب مي شود، واکنش نشان دهند.
خاخام ديگري به خبرنگار ما گفت: اسرائيل با سوءاستفاده از بحران کنوني در سوريه و مصر، جنايات خود را افزايش داده است و قصد دارد با کوچ اجباري فلسطيني ها از قدس، اين شهر را کاملا در اختيار صهيونيست ها قرار دهد.
سازمان همکاري اسلامي نيز روز چهارشنبه در بيانيه اي به مناسبت چهل و چهارمين سالگرد اقدام صهيونيست ها در آتش زدن مسجد الاقصي، از  سازمان ملل و ديگر نهادهاي بين المللي خواست با فشار بر رژيم صهيونيستي، حقوق  پيروان اديان مختلف در فلسطين اشغالي را به رسميت شناسد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.