سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/ ترکی به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

برپایی 5 نمایشگاه پاییزه و عرضه مستقیم کالاهای اساسی در تهران/ گوشت سفيد و قرمز و حبوبات بدون افزایش قیمت عرضه مي‌شوند

معاون استاندار تهران گفت: 5 نمایشگاه دائمی پاییزه و عرضه مستقیم کالاهای اساسی مردم از شهریور ماه بر پا خواهد شد.

نعمت‌الله ترکی معاون استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره تاکیدات و تصمیمات هیئت دولت درباره تامین کالاهای اساسی مردم اظهار داشت: استانداری تهران برای تامین گوشت قرمز، مرغ، برنج، روغن، حبوبات و تمامی کالاهای اساسی مردم آمادگی لازم را دارد. 
 
وی افزود: طبق تفاهمنامه اولیه که با امور عشایر استان منعقد شده حدود 30 هزار واحد توليدي و خدماتي آمادگی لازم برای تامین و عرضه گوشت قرمز در استان تهران را در سال جاری دارند. 
 
وی با اشاره به تامین گوشت مرغ و دیگر کالاهای اساسی مردم گفت: با توجه به داشتن ذخیره مناسب در دیگر کالاهای اساسی مردم از جمله مرغ حبوبات روغن و برنج و... این کالاها نیز با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. 
 
استاندار تهران درباره تامین نهاده‌های تولیدی‌ها گفت: هر کدام از این توليدي‌ها اگر در تامین نهاده‌های خود دچار مشکل هستند می‌توانند به شرکت پشتیبانی دام استان مراجعه کرده و نهاده‌های مورد نیاز خود را با قیمت مصوب و بدون قیمت تحویل بگیرند. 
 
ترکی در ادامه سخنان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن فصل پاییز گفت: در این ایام نمایشگاه‌های پاییزه در سر تا سر استان تهران برپا خواهد شد، بدین ترتیب که در شهر تهران به منظور عرضه کالاهای اساسی و لوازم التحریر 5 نمایشگاه دائمی پاییزه برپا خواهد شد.
 
وی درباره مکان‌های برپایی این نمایشگاه‌ها نيز گفت: نمایشگاه‌هاي پاييزه نیز همانند سال‌های گذشته در مصلی تهران، پارک ارم، حکیمیه، خاوران و بوستان ولایت برپا شده و رسما از 12 شهریور ماه تا 29  فعالیت خود را آغاز می‌کنند. 
 
معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران تاکید کرد: به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید نیز یک نمایشگاه دائمی و تخصصی به منظور ارائه محصولات لوازم التحریری در شهر تهران برپا خواهد شد. 
 
ترکی در پایان تاکید کرد: محصولاتی که در این نمایشگاه‌ها و همچنین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف عرضه می‌شوند هیچگونه افزایش قیمتی نخواهند داشت. 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.