سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت ليبي : هيچ نفتي غيرقانوني فروخته نشده است

سخنگوی کنگره ملی لیبی ( پارلمان ) امروز اعلام کرد اعتصاب ها در میدان های نفتی و بنادر نفتی این کشور خسارت های زیادی را به اقتصاد کشور وارد کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری شین هوا ؛"عمر حمیدان" گفت: « دولت لیبی اکنون تلاش می کند مشکلات موجود را حل کند.» "حمیدان" افزود کمیسیون نفت در کنگره ملی در بیانیه ای که در میان اعضای این کنگره قرائت کرد از حل بسیاری از مشکلات خبر داد.

وی اظهار داشت وزیر نفت لیبی و رییس شرکت ملی نفت این کشور با حضور در نشست کنگره ملی در بیانیه ای ادعاهای مطرح شده را مبنی بر این که دولت بدون هیچ حساب و کتاب و به طور غیرقانونی نفت می فروشد تکذیب کردند.

در این بیانیه آمده است اخبار منتشر شده که در آن دولت لیبی به فروش بدون حساب و کتاب نفت متهم شده است هیچ پایه و اساسی ندارد و فروش نفت تحت نظارت نهادهای ذیربط و بر اساس قوانین و مقررات موجود صورت می گیرد.

منابع نظامی لیبی امروز اعلام کردند توانسته اند یک نفتکش را نزدیک منطقه السدره در آب های منطقه ای این کشور توقیف کنند و این نفتکش در حال انتقال غیر قانونی نفت خام لیبی به خارج بود.

این منابع گفتند: « این نفتکش برای اجرای اقدامات قانونی لازم علیه آن به یکی از بنادر لیبی منتقل شده است و منابع آگاه هنوز اعلام نکرده اند به کدام کشور تعلق دارد.»
برچسب ها: لیبی ، نفت ، بین الملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.