سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمانان حزبی "مناظره" مشخص شد

در دومین قسمت از برنامه « مناظره »، شش نفر از اهالی سیاست و صاحبنظران این حوزه با موضوع « آسیب شناسی عملکرد احزاب سیاسی در ایران » با یکدیگر بحث و تبادل نظر می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما ، مهمانان برنامه "مناظره"، که از فهرست احزاب و گرایش های سیاسی فعال در کشور انتخاب شده اند، روز جمعه در استودیوی شماره 11 حاضر خواهند شد و درباره عملکرد احزاب سیاسی در ایران نظراتشان را بیان خواهند کرد. اسامی مهمانان دومین قسمت برنامه مناظره عبارت است از: 1- غلامعلی دهقان، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه 2- محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی 3- الیاس حضرتی، روزنامه نگار و فعال حزبی 4- محمدرضا خباز، نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی، 5 ـ عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تبیین تاریخ ایران، 6- مهدی فضائلی عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی.

گفتنی است در اولین قسمت برنامه 5 نفر از مهمانان با موضوع قیمت گذاری خودرو با یکدیگر مناظره کردند و این بار برنامه « مناظره » ترکیب 6 نفره را امتحان خواهد کرد.   برنامه مناظره با اجرای مرتضی حیدری روز جمعه یکم شهریور از ساعت 16 و 30 دقیقه تا     19 از شبکه یک روانه آنتن می شود. /ص

برچسب ها: مناظره ، برنامه ، شبکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.