سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اختصاص 127 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شهرستان بروجن

127 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شهرستان بروجن اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: 127 میلیارد و 151 میلیون ریال اعتبار ملی، استانی و تملک دارایی در سالجاری به این شهرستان اختصاص یافت.

فتاح کرمی در کمیته برنامه ریزی شهرستان بروجن افزود: هم اکنون 236 طرح نیمه تمام عمرانی و خدماتی در شهرستان بروجن وجود دارد و هفت طرح عمرانی جدید امسال در این شهرستان آغاز می شود.

وی اعتبارات شهرستان را، 18 میلیارد و 630 میلیون ریال در بخش آموزش، چهار میلیارد و 450 میلیون ریال در بخش بهداشت و سلامت، شش میلیارد و 73 میلیون ریال در منابع آب، 129 میلیارد ریال در حمل و نقل، 26 میلیارد و 202 میلیون ریال در بخش مسکن و عمران شهری و روستایی و 500  میلیون ریال در بخش انرژی برشمرد.

کرمی تصریح کرد: دو میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار نیز از ماده 10 و 12 بودجه سال جاری به تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی کنرک، سیبک و ده توت و 500 میلیون ریال از ماده 180 به تکمیل طرح فاضلاب روستای آورگان اختصاص یافت.

فرماندار بروجن ادامه داد: اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال گذشته این شهرستان 129 میلیارد ریال بود که با توجه به تخصیص اعتبارات در ردیف های 320 میلیارد ریال اعتبار در راستای پیشرفت و اجرای طرح های شهرستان بروجن هزینه شد.

وی طرح های عمرانی جدید امسال را، ساخت مصلای بلداجی با 500 میلیون ریال، مصلای شهرستان بروجن با دو میلیارد ریال، سالن چندمنظوره فرادنبه با 500 میلیون ریال، ساماندهی قبور دانش آموزان راهیان نور با دو میلیارد ریال، مجتمع دامداری سفید دشت با 300 میلیون ریال، دادگاه عمومی بلداجی با 200 میلیون ریال، سالن ورزشی بسیج بروجن با 400 میلیون ریال و باشگاه فرهنگیان بروجن با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

کرمی در ادامه توجه ویژه به ظرفیت های گردشگری، کشاورزی، راه و صنعت شهرستان بروجن را خواستار شد و گفت: با توجه به استقبال بی نظیر گردشگران و مسافران از این شهرستان ارائه خدمات پارکنیگ، توسعه زیرساخت های حمل و نقل و گردشگری از نیازهای اساسی در شهرستان بروجن است.

شهرستان بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن ( شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت ) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.