سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله صهيونيست ها به صومعه کاتوليکها در فلسطین اشغالی

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک بطری آتش زا به سوی یک صومعه کاتولیک در اسرائیل پرتاب و شعارهایی بر روی دیوارهای این صومعه علیه غیر یهودیان نوشته شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ; جوبا سامری در بیانیه ای تصریح کرد:« یک بطری آتش زا به سوی یک صومعه در بیت جمال در نزدیکی بیت شمت پرتاب شد که به آتش سوزی در این صومعه منجر شد.»این سخنگو افزود :« شعارهایی به زبان عبری و شعارهایی علیه غیر یهودیان و انتقام گیری از آنان روی دیوارها نوشته شده است.»

به گفته این سخنگو ، این حمله احتمالا سه شنبه شب به وقوع پیوسته است و پلیس درباره همه فرضیات از جمله انگیزه های ملی گرایانه تحقیق می کند. در سال های اخیر ، مراکز مسیحی هدف حملاتی قرار گرفته است که مهم ترین مظنونان این حملات از محافل افراطی یهودی بوده اند.
مساجد نیز از حملات یهودیان افراطی در امان نبوده است.

افراطیون یهودی در حملاتی با عنوان « بهایی که باید پرداخت شود» در تلافی تصمیمات دولتی که افراطیون آنها را بر خلاف منافع خود می دانند ، به روستاییان فلسطینی یا اعراب اسرائیلی ، مکان های عبادی مسلمانان و مسیحیان ، فعالان صلح طلب اسرائیلی و حتی ارتش حمله می کنند.
برچسب ها: حمله ، صهیونیست ، افراطی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.